FESB: Česta pitanja

Česta pitanja

Gdje se mogu obratiti za pomoć?

Ukoliko imate bilo kakvih problema ili pitanja oko korištenja informatičkih resursa molimo vas da koristite web helpdesk sučelje na adresi: https://helpdesk.fesb.hr/ (autentikacija je ista kao i pri spajanju na e-learning portal) ili da pošaljete elektroničku poruku na adresu: helpdesk@fesb.hr.

Ukoliko vam je potreban osobni kontakt s djelatnicima Računskog centra, možete se obratiti u sobu A221 u vremenu od: 9:00 do 10:30, te od 13:00 do 14:30.



Kako se prijavljujem na FESB mail?

Upute za prvu prijavu se nalaze u datoteci Prva prijava za korištenje maila.pdf.



Kako radim s Web Outlookom?

Osnovne upute za rad s Web Outlookom nalaze se u datoteci Korištenje FESB maila - Web Outlook.pdf.



Kako podešavam Mozilla Thunderbird klijenta za rad s elektroničkom poštom?

Upute za podešavanje Thunderbirda nalaze se u datoteci Upute za postavljanje Thunderbird klijenta.pdf.



Kako podešavam Microsoft Outlook 2007 za rad s elektroničkom poštom?

Upute za podešavanje Outlook 2007 klijenta nalaze se u datoteci Upute za postavljanje Outlooka 2007.pdf.



Kako podešavam Microsoft Outlook Express za rad s elektroničkom poštom?

Upute za podešavanje Outlook Expressa nalaze se u datoteci Upute za postavljanje Outlook Expressa.pdf.



Kako mogu podesiti iPhone za korištenje elektroničke pošte?

Upute za podešavanje iPhonea su u datoteci Upute za postavljenje FESB maila na iPhone.pdf.



Kako mogu ostvariti povoljnije cijene pristupa Internetu?

CARNet je omogućio svim djelatnicima, studentima i učenicima pristup Internetu po povoljnijim cijenama pri sklapanju ugovora s različitim pružateljima usluga pristupa Internetu. Za ostvarivanje ove usluge potrebno je imati AAI korisnički račun (podaci koje koristite za spajanje na FESB mail, E-learning...). O ovoj usluzi više možete saznati ovdje.



Kako riješiti problem oštećenih privitaka u Thunderbird mail klijentu?

Pojedine instalacija Thunderbirda imaju problem s otvaranjem privitaka elektroničke pošte. Upute kako riješiti ovaj problem nalaze se ovdje.



Kako mogu preusmjeriti poruke s FESB-ovog mail korisničkog računa na neki drugi korisnički račun?

Upute za podešavanje preusmjeravanja poruka nalaze se ovdje.

Napominjemo da se odlukom Dekana sva službena komunikacija unutar ustanove mora odvijati preko poruka poslanih s @fesb.hr domene, tj. s vaših mail adresa na FESB-u.



Kako se spojiti na bežičnu mrežu FESB-a?

Upute za spajanje nalaze se ovdje. Potrebno je kliknuti na Preuzimanje postavki i prijaviti se s vašim AAI korisničkim računom.

Bežična mreža na FESB-u dio je eduroam mreže, a više o njoj možete doznati na adresi www.eduroam.hr.



Koja je procedura za otvaranje AAI korisničkih računa?

Upute za informacijsko održavanje AAI imenika nalaze se ovdje.

Zadnji puta izmijenjeno: Četvrtak, 18 Lipanj 2015, 08:33